Вход
 
Страниц: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
 
Тема: 

начинающему диллеру

 (Прочитано 26030 раз)
Forus
модератор
эксперт
******

Компетенцияbeta:
+220

Сообщений: 3312
Поблагодарили 748 раз
Откуда (Город): Я с Донбасса!

Всё будет хорошо!


« Ответ #45 : 08 Декабрь 2007, 12:01:06 » Re: начинающему диллеру


Какое отношение реклама имеет к выбору поставщика конструкций?
Mark
Клуб Okna.ua
эксперт
******

Компетенцияbeta:
+360

Сообщений: 2039
Поблагодарили 702 раза
Откуда (Город): Киев


« Ответ #46 : 08 Декабрь 2007, 12:04:43 » Re: начинающему диллеру


Цитата: Horvest от 08 Декабрь 2007, 12:01:06
Какое отношение реклама имеет к выбору поставщика конструкций?


Поставщик должен помогать диллеру с рекламой и быть стабильной фирмой с традициями.
Forus
модератор
эксперт
******

Компетенцияbeta:
+220

Сообщений: 3312
Поблагодарили 748 раз
Откуда (Город): Я с Донбасса!

Всё будет хорошо!


« Ответ #47 : 08 Декабрь 2007, 13:31:16 » Re: начинающему диллеру


Цитата: Mark от 08 Декабрь 2007, 12:04:43
Поставщик должен помогать диллеру с рекламой и быть стабильной фирмой с традициями.


Впринципе, это можно отнести к сервису. Обеспечение рекламным материалом, тех. поддержка и консультации, ПО, и т.д.
HavingWorld
Глобальный модератор
эксперт
******

Компетенцияbeta:
+190

Сообщений: 3474
Поблагодарили 533 раза
Откуда (Город): Київ

вікна гуд але русня гандони..


« Ответ #48 : 08 Декабрь 2007, 15:27:45 » Re: начинающему диллеру


Цитата: Mark от 08 Декабрь 2007, 12:04:43
Цитата: Horvest от 08 Декабрь 2007, 12:01:06
Какое отношение реклама имеет к выбору поставщика конструкций?


Поставщик должен помогать диллеру с рекламой и быть стабильной фирмой с традициями.

Я согласен, но допустим - традиции есть..а помощь диллеру - ноль..Ну почти ноль..Главное продать продукт..
Хотя все остальное - устраивает(Цены , сроки,качество)?
Viktor
завсегдатай
***

Компетенцияbeta:
+50

Сообщений: 99
Поблагодарили 10 раз
Откуда (Город): Львов


« Ответ #49 : 08 Декабрь 2007, 15:44:45 » Re: начинающему диллеру


Цитата: Mark от 08 Декабрь 2007, 12:04:43
Поставщик должен помогать диллеру с рекламой и быть стабильной фирмой с традициями.


Согласен с Mark.
Завод изготавливает традиционно качественные окна – потребитель получает гарантию качества окна.
Дилер производит традиционно качественный монтаж – потребитель получает гарантию качества монтажа и сервисного обслуживания.
А для тех, кто начинает свою деятельность, могу посоветовать: делайте свою работу качественно.
И через год-другой о Вас будут говорить
Их продукция (услуга) ТРАДИЦИОННО качественная.
менеджер
участник
**

Компетенцияbeta:
0

Сообщений: 26

« Ответ #50 : 08 Декабрь 2007, 18:01:17 » Re: начинающему диллеру


Цитировать
Я согласен, но допустим - традиции есть..а помощь диллеру - ноль..Ну почти ноль..Главное продать продукт..
Хотя все остальное - устраивает(Цены , сроки,качество)?


Згідний з даною думкою, всі говоять про власні традиції, якість конструкцій і так далі і тому подібне, даже екскурсію по виробництві пропонують і все, крапка! Рекламні буклети  - вказані реквізити виробника ( Восклицание) ... інформація - закачуєшся з інтернету з абсолютно других джерел і фірм, нарахунок монтажу то стараємся завербувати бригади з тих же виробників, мається на увазі щоб бригади працювали по сумісництву. На рахунок замірів і тому подібне даже не говорю ... кому то потрібно?! Ми продаєм ти купуєш і будь здоров!
Цитировать
Завод изготавливает традиционно качественные окна – потребитель получает гарантию качества окна.
Дилер производит традиционно качественный монтаж – потребитель получает гарантию качества монтажа и сервисного обслуживания.

Безспорно, чітко і зрозуміло. Але скажіть будь-ласка про яку якість можна говорити коли технічної підтримки ну майже "0", можна говорити по підтримку в програмному середовищі, можна говорити по продукцію ... але коли справа доходить до монтажних і вимірювальних питань то ... ваші проблеми. Можливо не всі виробники але ... добрий відсоток.
На мою думку любий диллер який виходить на ринок хоче працювати якісно і берем приклад з статі "велике розчарування світ комфорту" де клієнт жаліється на криво встановленні вікна. Цікаво чи хтось задав собі питання чому так получилося з диллером? - немає технічної підтримки - слабе забезпечення дилера як в плані технічної підтримки (перевірки і поправки зі сторони довіреної особи диллера та у разі необхідності і виробника, коротко можна сказати так - повищувати якість робіт з кожною новою установкою, оскільки саме ця сфера для мене (диллера) є основною) так і в рекламному напрямку - у реквізитах значится не реквізити диллера а реквізити виробника і поставщика профілю і їхні логотипи, а коли вони у одномі місці то чітко вимальовується що купуєш з третіх рук, ясна справа що така реклама не придатна для диллера.
Наближаються свята... новий рік ... а я сиджу і думаю - от би було добре якщо би запросили на семінар ... в новий рік з тісною співпрацею, з новими навиками, з кращою якістю ... і про нас би сказали "Их продукция (услуга) ТРАДИЦИОННО качественная."
« Последнее редактирование: 08 Декабрь 2007, 20:56:16 от менеджер »
vl_kiev
активист
****

Компетенцияbeta:
+10

Сообщений: 285
Откуда (Город): Киев


« Ответ #51 : 10 Декабрь 2007, 11:48:49 » Re: начинающему диллеру


Судя по всему, производитель должен взять на себя все: замеры, монтажи, рекламную продукцию и тд. Тогда возникает сразу же резонный вопрос, а зачем ему дилер нужен, если все прийдеться делать самому?
« Последнее редактирование: 10 Декабрь 2007, 14:13:59 от ok »
ea...
активист
****

Компетенцияbeta:
+10

Сообщений: 284
Поблагодарили 15 раз
Откуда (Город): Кривой Рог


Ушел в сад

« Ответ #52 : 10 Декабрь 2007, 12:23:46 » Re: начинающему диллеру


Цитата: vl_kiev от 10 Декабрь 2007, 11:48:49
судя по всему производитель должен взять на себя все, замеры, монтажи, рекламную продукцию и тд. тогда возникает сразу же резонный вопрос, а нафига ему дилер нужен если все прийдеться делать самому?


если дилеры будут продолжать находится на том же уровне, и не будут развивать и организовывать все бизнес процессы, к этому все и прийдет.....
менеджер
участник
**

Компетенцияbeta:
0

Сообщений: 26

« Ответ #53 : 10 Декабрь 2007, 15:01:55 » Re: начинающему диллеру


Цитата: ea... от 10 Декабрь 2007, 12:23:46
Цитата: vl_kiev от 10 Декабрь 2007, 11:48:49
судя по всему производитель должен взять на себя все, замеры, монтажи, рекламную продукцию и тд. тогда возникает сразу же резонный вопрос, а нафига ему дилер нужен если все прийдеться делать самому?


если дилеры будут продолжать находится на том же уровне, и не будут развивать и организовывать все бизнес процессы, к этому все и прийдет.....


Виробник - це виробник, диллер - це диллер, це є самостійні і зовсім інші підрозділи але тісно взаємозвязані між собою. Ціль створення діллерської мережі в основному повязана зі збільшенням обсягу продажу конструкцій але не надання йому послуг з монтажу, заміру і так далі, тобто ці функції покладаються на диллера. Це всім відомо і зрозуміло, і в цьому є немало своїх нюансів, але ... для забезпечення стабільної роботи диллера існують певні правила роботи з різними типами матеріалу, існують свої правила при виконнані монтажних робіт, є якісь свої застереження, поради і т. Чим тісніша співрпаця з виробником тим більший обсяг продажу, тому що саме з цим виробником ти хочеш співпрацювати найбільше і саме його продукцію ти з найбільшим інтузіазмом будеш просувати на ринку, і нерідко можна почути в свому персоналі "мені найбільше подобається продавати А профіль". Існують ж якісь правила роботи з самим диллером, вдосконалення диллерської мережі, а не ділити їх на більші чи менші. На мою думку - якщо виробник забезпечить диллеру програму з тісною співпрацею - то диллер успішно буде просувати на ринку любу його продукцію, якщо цього не буде, диллер не розвинутий, якісить надання його послуг на незадовільному рівні і про успішні просування ня ринку речі йти не може! Якщо є такі хто мене в цьому розуміє то пишіть в особисту пропозиції щодо співпраці!
vl_kiev
активист
****

Компетенцияbeta:
+10

Сообщений: 285
Откуда (Город): Киев


« Ответ #54 : 10 Декабрь 2007, 15:13:30 » Re: начинающему диллеру


немного уточню тон своего сообщения. являясь так сказать человеком со стороны производителя меня сильно поражают претензии некоторых дилеров, что им не создаються условия когда они нихрена не делают, а им только бабло чтобы капало. повторюсь еще раз, если окучивать дилера и создавать ему райские условия, то легче уже открыть еще одну точку розничных продаж
AvA
Клуб Okna.ua
эксперт
******

Компетенцияbeta:
+50

Сообщений: 1168
Поблагодарили 228 раз
Откуда (Город): Донецк


« Ответ #55 : 10 Декабрь 2007, 15:31:02 » Re: начинающему диллеру


А можно пару конкретных примеров про "не создают условия"?
vl_kiev
активист
****

Компетенцияbeta:
+10

Сообщений: 285
Откуда (Город): Киев


« Ответ #56 : 10 Декабрь 2007, 15:33:57 » Re: начинающему диллеру


там чуть выше у участника под ником "менеджер" есть конкретные примеры что ему не нравиться и какие ему нужны условия
менеджер
участник
**

Компетенцияbeta:
0

Сообщений: 26

« Ответ #57 : 10 Декабрь 2007, 16:33:32 » Re: начинающему диллеру


vl_kiev скажіть будь-ласка про які умови у вас йдеться? Що ми нічого не робимо? Тоді нашо вам диллер?! Нарахунок прикладів по моїх "условиях" скажу наступне - мені не подобається тон яким ви до мене висказались тому що це грубо порушує правила цього форуму!

З недоліків з якими я особисто зустрівся на перших порах: це недостатня інформація щодо співпраці оскільки з виробником не був підписаний договір і переживаєш оскільки перед клієнтом забовязання є а перед виробником щодо мене обовязків як таких немає, і перше питання такого змісту і було на початку цього форуму - не знав що робити. Потім з другим виробником підписав договір і спокійно почали працювати - як то кажуть в мирі і дружбі, але відчуваєш що на семінар або ще щось він тебе не запросить, але нічого - будемо самі вдосконалюватись. Нархунок реклами що так гостро окритикував vl_kiev - справа абсольтно безпроблемна - замовити наклейки і заклеїти те що вважаєм непотрібне труднощів не складає! Основна проблема для мене це вдосконалення - я не знаю з яких джерел можна підготувати і вдосконалити свої кадри, а виробник нічого на цю тему не говорить. Працюємо самостійно, а просто би хотілось мати доступ до таких джерел інформації, як скажімо семінари, розглядати питання з якими ми беспосередньо звязані! Попробую з виробником підняти цю тему, просто думав що тут щось скажуть а тут матом їдуть!
vl_kiev
активист
****

Компетенцияbeta:
+10

Сообщений: 285
Откуда (Город): Киев


« Ответ #58 : 10 Декабрь 2007, 16:37:49 » Re: начинающему диллеру


почитайте еще раз внимательнее, если конечно умеете читать и напишите где там мат. а то может я чего-то недопонимаю. и до этого момента с моей стороны не было ничего похожего на "грубе порушення цього форуму"
ea...
активист
****

Компетенцияbeta:
+10

Сообщений: 284
Поблагодарили 15 раз
Откуда (Город): Кривой Рог


Ушел в сад

« Ответ #59 : 10 Декабрь 2007, 16:39:08 » Re: начинающему диллеру


Похвальное желание! только таких производителей очень мало , но могу Вас обрадовать- с каждым годом их будет больше и больше, иначе их задушат другие производители. Либо, как я говорил , прийдется переходить на собственную розницу.
Страниц: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
 
« предыдущая тема следующая тема »
 
Перейти в:  

Мобильный оконный форум
mail.okna.ua - почта окна.ua
top.okna.ua - рейтинг оконных сайтов

Инженерное издание TRUBA.ua
Грамотный заказчик -
продажа в удовольствие:
установить кнопку
Мой оконный форум
© 2001—2010 OKNA.ua  
SMF © 2006, Simple Machines LLC