Вибачаюся за пізнє повідомлення, в другій половині дня дуже погано почувався.
Сьогодні біля 11-ї год. мав телефонну розмову з представником керівництва «Віконда», отримав відповідальне запевнення , що на протязі двох днів проблемні питання по моїх вікнах будуть вирішено, і повідомлено дату монтажу.
Таким чином ціна питання- моє терпіння і репутація керівництва та компанії в цілому, вирішив зачекати, наявність вікон не перевіряв.
Конкретного приводу сумніватися в отриманих запевненнях я не маю. За цей час я багато разів звертався до центрального офісу компанії, в основному спілкувався з гарячою лінією, ця служба налагоджена досить гарно, але добитися від неї конкретної відповіді навіть на потязі дня іноді не вдавалось, хоча саме від неї я дізнавався, що вікна готові, затримка зі склопакетами, що вироби відправлено на регіональний склад і там розбили склопакет і т.д. Коли наставали тупикові ситуації звертався до керівництва, поставлені питання не залишились без відповіді.
А от у нас на місці не було зроблено нічого, щоб допомогло мені в отриманні інформації по замовленню, і це не сприяло ситуації.
Саме погане при цьому було те, я не прийшов до п.ПантєлєєваА.А. як переробника профіля ПВХ , це я міг зробити і кілька років назад, я прийшов до фірмового салону «Віконда» який працює менше року, замовив якісні вікна , а не гаражний варіант, відношення та рівень обслуговування , теж мали бути відповідні. Та на жаль , однією вивіскою гараж не замаскуєш.