VikVal
модератор
эксперт
      Компетенцияbeta:
Сообщений: 11436
Поблагодарили 2406 раз
Откуда (Город): Київ
Ничто нас не сможет вышибить из седла...
|
 |
« Ответ #135 : 25 Апреля 2010, 21:09:02 » Re: Winkhaus proPilot vs. autoPilot.
|
|
А що з опорою нижнього навісу?
|
|
|
|
VikVal
модератор
эксперт
      Компетенцияbeta:
Сообщений: 11436
Поблагодарили 2406 раз
Откуда (Город): Київ
Ничто нас не сможет вышибить из седла...
|
 |
« Ответ #136 : 25 Апреля 2010, 21:29:21 » Re: Winkhaus proPilot vs. autoPilot.
|
|
А що з опорою нижнього навісу?
Вже знайшов відповідь. Правда не в Актив, а в ПроПілоті, але там можна скомбінувати. Возвращаясь к теме Winkhaus proPilot vs. autoPilot: в proPilot саморез под штифтом есть
Роблю суб'єктивний висновок. Найдосконалиший АктивПілот є подобою ЮніДжета, але з можливістю ручного регулювання цапф, що не є добре.
|
|
|
|
Viktor
завсегдатай
   Компетенцияbeta:
Сообщений: 99
Поблагодарили 10 раз
Откуда (Город): Львов
|
 |
« Ответ #137 : 25 Апреля 2010, 21:38:27 » Re: Winkhaus proPilot vs. autoPilot.
|
|
Цікаві картинки, але опора нижнього навісу тієї-ж Зігенії так не деформується просто викруткою. Поясніть, як спрощене табличне представлення вимог ДСТУ ENV 1627:2004 (цікаві картинки) співвідноситься з особливостями конструкції нижньої завіси в версії компанії Sigenia? Як одне витікає з другого? Подайте результати хоча б аматорських спроб деформувати завіси різних виробників викруткою. Доповніть ці результати своїми веселими (чи то цікавими) картинками. Доводиться констатувати той факт, що навіси є "Ахіллесовою п'ятою" автопілоту. Нижній навіс завдяки невдалій конструкції неспроможний опиратися найменшому зусиллю на злам, а верхній навіс, без втулки припускає люфт, який нервує та роздратовує користувача. Визначіть у Ньютонах або інших виличинах поняття “найменше зусилля”. Процитуйте нормативний акт, де віконна завіса розглядається як протизламний елемент. Крім того, можливість безконтрольного регулювання притиску запорних цапф може призвести до передчасного виведення з ладу ущільнювача стулки.
Подайте, нарешті, хоч один задокументований факт на підтвердження своїх припущень.
|
|
|
|
VikVal
модератор
эксперт
      Компетенцияbeta:
Сообщений: 11436
Поблагодарили 2406 раз
Откуда (Город): Київ
Ничто нас не сможет вышибить из седла...
|
 |
« Ответ #138 : 25 Апреля 2010, 22:03:28 » Re: Winkhaus proPilot vs. autoPilot.
|
|
Мої припущення ґрунтуються на власному досвіді та здоровому глузді. Спробу деформувати навіс Автопілоту та результат цієї спроби продемонстрував шановний GreyM, а зламати навіс Фавориту я намагався сам. Так от, навіс та його опора залишилися неушкодженими а відломився наплав стулки, в якому був навіс закріплений. З цього я роблю висновок, що хоч навіси й не є протизламними елементами, Зігеніївські навіси значно міцнішi за Віндхаузівські. Також, спираючись на власний досвід, я стверджую, що так зване сезонне регулювання притиску стулки призводить до псування ущільнювача. Мені особисто доводилося замінювати ущільнювач, котрий було розчавлено недолугими регулювальниками.
|
|
|
|
mayer
Удаленные пользователи
эксперт
      Компетенцияbeta:
Сообщений: 4471
Поблагодарили 1386 раз
Откуда (Город): Южный
Учетная запись удалена по просьбе пользователя.
|
 |
« Ответ #139 : 26 Апреля 2010, 06:51:51 » Re: Winkhaus proPilot vs. autoPilot.
|
|
GreyM, Я очень сочувствую Вам, но Вы ведь знаете, что идеального в мире ничего нет. Несколько лет назад у меня в руках от закручивания шурупами, Масо-вская петля просто раскололась. Но я же не кричу об этом, хотя к Масо не совсем хорошо отношусь. Но у меня другой вопрос? Хотелось бы знать, есть ли в данной точке петли армирование и какое? Согласитесь, риск выдавить петлю в таком виде увеличивается, наличие армирования, помоему, не может такого дать. Нижняя часть пошла на излом.
Відредактовано модератором =VV=
|
|
« Последнее редактирование: 26 Апреля 2010, 10:32:25 от VikVal »
|
|
|
|
|
mayer
Удаленные пользователи
эксперт
      Компетенцияbeta:
Сообщений: 4471
Поблагодарили 1386 раз
Откуда (Город): Южный
Учетная запись удалена по просьбе пользователя.
|
 |
« Ответ #140 : 26 Апреля 2010, 09:21:08 » Re: Winkhaus proPilot vs. autoPilot.
|
|
"ложечки нашлись, но осадок остался..." Все вышесказанное изложено на правах личного мнения, не может считаться экспертным заключением и не является рекламой какого-либо продукта.
Полностью согласен с Вами.
|
|
|
|
GreyM
эксперт
      Компетенцияbeta:
Сообщений: 5681
Поблагодарили 1146 раз
Откуда (Город): Киев
Пессимист - это хорошо информированный оптимист
|
 |
« Ответ #141 : 26 Апреля 2010, 10:10:16 » Re: Winkhaus proPilot vs. autoPilot.
|
|
Посты, не относящиеся к обсуждаемому вопросу удалены.
|
|
|
|
Djentelmen
эксперт
      Компетенцияbeta:
Сообщений: 1599
Поблагодарили 719 раз
Откуда (Город): Kiev
Все буде як має бути - навіть, якщо й буде інакше.
|
 |
« Ответ #142 : 26 Апреля 2010, 11:34:13 » Re: Winkhaus proPilot vs. autoPilot.
|
|
Обещанное в этом разделе фото нижней петли. В этом случае достаточно было лишь отвёртки. Повезло, что взломщика спугнули... Как видим на профильной системе нет ни единого следа от попытки взлома.
|
|
|
|
kessler
Клуб Okna.ua
эксперт
      Компетенцияbeta:
Сообщений: 5194
Поблагодарили 1260 раз
Откуда (Город): Днепропетровск
тупиков нет,есть не прорубленные тоннели
|
 |
« Ответ #143 : 26 Апреля 2010, 14:29:30 » Re: Winkhaus proPilot vs. autoPilot.
|
|
Почему-то кажется, что понятие "самостоятельная сезонная регулировка" из-за того, что регулировать прижим можно пальцами а не ключом(ключ купить и крутить цапфу ведь тоже много ума не надо) придумали на просторах СНГ. А сама по себе такая возможность для монтажников - не самый плохой вариант.
|
|
|
|
VikVal
модератор
эксперт
      Компетенцияbeta:
Сообщений: 11436
Поблагодарили 2406 раз
Откуда (Город): Київ
Ничто нас не сможет вышибить из седла...
|
 |
« Ответ #144 : 26 Апреля 2010, 14:47:27 » Re: Winkhaus proPilot vs. autoPilot.
|
|
От і я кажу те саме. Аргумент "Навіть дитина може відрегулювати цапфи" було вигадано для впливу на специфічну аудиторію, а саме на переробників фурнітури. Виробники фурнітури не працюють безпосередньо з замовниками вікон, їхніми споживачами є виробники вікон. Саме виробники вікон є "цільовою аудиторією" рекламників та маркетологів виробників фурнітури. І саме на виробників вікон розрахована реклама, для впливу на їхню свідомість та підсвідомість. Для того, щоб відрізнитися з ряду інших фурнітур, для аргументації вибору, мотивації придбання споживачем (виробником вікон) саме їхньої продукції, ВХ розробив "фішку", - цапфи, що регулюються без застосування спеціального інструменту, регулюється настільки легко, що навіть дитина... далі за текстом, продовження Ви знаєте. Ця фішка є відмінністю від інших фурнітур і призначена для полегшення роботи встановлювачів фурнітури на виробництві вікон, монтажників та робітників сервісних служб. Наші доморощені рекламники наших бравих віконників, щоб особливо не перевантажувати свій мислительний апарат, просто взяли і механічно перенесли готову мотивацію та аргументацію на кінцевого споживача - покупця вікон. І пішла гуляти народом байка про можливість, доцільність та навіть корисність регулювання користувачем віконних фурнітурних цапф. До речі, чим воно корисне, це регулювання, так ніхто і не знає. Просто "навіть дитина спроможна відрегулювати цапфи" і все, створюється ілюзія надання більших можливостей та свободи для споживача, ілюзія більшої самодостатності та ефемерне задоволення відчуття власної значності. Згадайте, що виробники профілю жорстко регламентують ширину зазору в притулах (місцях прилягання стулок і полотен до коробок). Збільшення цих зазорів призводить до різкого зниження показників опору повітропроникнення, водопроникнення, зниження пило та звукоізоляції. Зменшення цих зазорів призводить до виникнення залишкових деформацій ущільнювача, він втрачає свої пружні властивості, стає більш пласким (розплескується - расплющіваєтся по Вашему), що в кінцевому підсумку знов-таки призводить до зниження показників опору повітропроникнення, водопроникнення, зниження пило, звукоізоляції та енергозбереження. Не забувайте про те, що показники повітропроникнення, водопроникнення, звукрізоляціі та енергозбереження регламентуються нормативними документами. Будь які сторонні втручання в налаштування фурнітури призводять виключно до порушеннь вимог цих норм. Згадайте, що асолютна більшість виробників вікон відмовляє в гарантійному обслуговуванні, якщо вікна ремонтувалися, регулювалися або переналаштовувалися сторонніми особами а не представниками сервісної служби виробника.
Правильно зібране та встановлене вікно не потребує ніяких регулюваннь, тим більше сезонних, тим більше таких, що виконуються не фахівцем.
|
|
« Последнее редактирование: 26 Апреля 2010, 15:06:00 от VikVal »
|
|
|
|
|
Viktor
завсегдатай
   Компетенцияbeta:
Сообщений: 99
Поблагодарили 10 раз
Откуда (Город): Львов
|
 |
« Ответ #145 : 26 Апреля 2010, 23:14:12 » Re: Winkhaus proPilot vs. autoPilot.
|
|
Обещанное в этом разделе фото нижней петли. В этом случае достаточно было лишь отвёртки. Повезло, что взломщика спугнули... Как видим на профильной системе нет ни единого следа от попытки взлома.
Якій фурнітурній системі належить ця завіса?
|
|
|
|
Viktor
|
Это сообщение скрыто модератором (реклама =GM=)
|
|
|
Djentelmen
эксперт
      Компетенцияbeta:
Сообщений: 1599
Поблагодарили 719 раз
Откуда (Город): Kiev
Все буде як має бути - навіть, якщо й буде інакше.
|
 |
« Ответ #147 : 27 Апреля 2010, 08:41:13 » Re: Winkhaus proPilot vs. autoPilot.
|
|
Ув. Viktor, участие в выставке ещё не является абсолютным доказательством качества представляемого продукта. ИМХО - Мы здесь пытаемся выяснить и по-возможности донести до производителя слабые стороны продукта при этом ничуть не умалчивая его достоинства. К сожалению недостатков пока больше Предложенные Вами фото можно расценивать не что иное как рекламная кампания на форуме  (опять же ИМХО)
|
|
|
|
Viktor
завсегдатай
   Компетенцияbeta:
Сообщений: 99
Поблагодарили 10 раз
Откуда (Город): Львов
|
 |
« Ответ #148 : 27 Апреля 2010, 09:30:28 » Re: Winkhaus proPilot vs. autoPilot.
|
|
Дані фото підтверджують, що proPilot був представлений на головній галузевій виставці в Нюрнбергзі, тобто продається не з-під поли і те тільки на ринку України. Не більше. Негативні відгуки щодо proPilot стосувались використання в системі полімерів. Судя по каталогу пластиковых деталей хватает. Интересно как они будут себя вести в процессе эксплуатации.
Уже обсуждалась тема пластиковых деталей в фурнитуре [ гиперссылка скрыта Зарегистрируйтесь или Войдите ] https://forum.okna.ua/index.php?topic=12545.0 Как выяснилось из ответов форумщиков, что этот ход удешевления полнейшая Лобода... Я думаю дилеры, дорожащие своей репутацией не станут прикрываться славой Автопилот!!! Зачепи SB.U … (В Україні наразі не продаються), зачепи нахилу KS.U …, касета замка засува MG.U …, шпінгалет KR.U виготовляються з поліфталаміду Grivory GV. [ гиперссылка скрыта Зарегистрируйтесь или Войдите ] http://www.telko-group.ru/p_1_1.html Grivory – зареєстрована торгова марка, яка належить компанії EMS-CHEMIE AG, Швейцарія. [ гиперссылка скрыта Зарегистрируйтесь или Войдите ] http://www.emsgrivory.com/index.cfm Використання даних матеріалів не є засобом здешевлення системи proPilot.
|
|
|
|
Viktor
завсегдатай
   Компетенцияbeta:
Сообщений: 99
Поблагодарили 10 раз
Откуда (Город): Львов
|
 |
« Ответ #149 : 27 Апреля 2010, 21:10:41 » Re: Winkhaus proPilot vs. autoPilot.
|
|
Вот мысль возникла: что думают теже производители WH о потребителях дешёвки у нас (имеются ввиду производители)? И вот интересно: на европейский рынок proPilot пойдёт?
Німці продають proPilot на внутрішньому та інших європейських ринках (формально ринок України також європейський). Тому включили в експозицію виставкив в Нюрнберггу. Фотографії це підтверджували. На фотографіях прочитувався логотип виробника, що, як я розумію, стало причиною їхнього видалення. Якщо шановний Crushvit погодиться повірити на слово – цього достатньо.
|
|
|
|