Цитата: Ювелир от 11 Март 2010, 21:17:11
Найкращий вихід, на мою думку - дати клієнту вибір. На заводі три цінових категорії:
1. Дешеве. Економія на всьому, на чому можливо. Чітко вказано, за рахунок чого: "Ви хочете дешево, як у Пупкіна? Ми зробили з г...вна цукерку. Намагались зробити якнайкраще, але ж все одно з г...вна"
2. Нормальне. Дорожче, але не набагато (ви ж самі кажете, що ціна питання - 50 грн.). Повна гарантія і т.д.
3. Преміум
Тоді клієнт чітко розуміє, в чому різниця, і що в Пупкіна - не краще (бо він Еліт робити не вміє).
1. Дешеве. Економія на всьому, на чому можливо. Чітко вказано, за рахунок чого: "Ви хочете дешево, як у Пупкіна? Ми зробили з г...вна цукерку. Намагались зробити якнайкраще, але ж все одно з г...вна"
2. Нормальне. Дорожче, але не набагато (ви ж самі кажете, що ціна питання - 50 грн.). Повна гарантія і т.д.
3. Преміум
Тоді клієнт чітко розуміє, в чому різниця, і що в Пупкіна - не краще (бо він Еліт робити не вміє).
не всегда работает, проверено. К примеру, у нас эконом из с отечественным профилем, а рядом с VэКА или Rehau. Согласитесь разница есть - в названиях профилей.