А я всегда думал, что створку на производстве должны сразу клинить правильно

. Или я отстал от жизни

Некоторые заводы практикуют отправку конструкций со створкой в "транспортном варианте", что даже отражено в документах на конструкцию. Другие (и их не мало) не могут обеспечить качественную расклинку всех окон. Так что на бога (производителя) надейся, а сам не плошай.
На любому виробництві, повинно вікно бути заскленим, окрім деяких випадків. Після виготовлення вікна, ОТК(людина котра відповідає за якість вікна), повинна уважно оглянути його, чи немає дефектів, чи вірно розклинена стулка, чи цілі склопакети, потім розписується в акті прийому здачі вікна на виробництві, і лише потім можна віддавати його водію. А вже як його водій повезе, чи зніме стулку, чи склопакети окремо, чи ще якось, це вже на совісті водія і грузчиків. Правда це був ідеальний варіант, в Москві в 1998 році. Коли я там працював. Зараз самому потрібно перевірити комплектність фурнітури та москітних сіток, і майже 60-80%, потрібна регуліровка стулки.