Вход
 
Страниц: 1 2 [3]
 
Тема: 

Уголок покупателя. Нужен или нет?

 (Прочитано 7807 раз)
HavingWorld
Глобальный модератор
эксперт
******

Компетенцияbeta:
+190

Сообщений: 3473
Поблагодарили 532 раза
Откуда (Город): Київ

вікна гуд але русня гандони..


« Ответ #30 : 21 Октябрь 2009, 12:27:33 » Re: Уголок покупателя. Нужен или нет?


Было бы за что..Остальное - на выставке))))
DoN
Клуб Okna.ua
эксперт
******

Компетенцияbeta:
+170

Сообщений: 2416
Поблагодарили 489 раз
Откуда (Город): ДНЕПР

ВСЁ, ОТ ФОРТОЧКИ ДО НЕБОСКРЕБА


WWW
« Ответ #31 : 04 Февраль 2010, 12:53:53 » Re: Уголок покупателя. Нужен или нет?


Цитировать
Наявність куточка споживача є обовязковою!

Для об’єктів торгівлі та закладів ресторанного господарства:
Відповідно до п.10 постанови Кабінету Міністрів України від 15.06.2006р. №833 "Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення" всі суб’єкти господарювання, що провадять торговельну діяльність через роздрібну, дрібнороздрібну торговельну мережу та мережу закладів ресторанного господарства (ресторани, кафе, кафетерії тощо), повинні забезпечити:
 наявність на видному та доступному місці куточка покупця, в якому розміщується інформація про найменування власника або уповноваженого ним органу, книга відгуків та пропозицій, адреси і номери телефонів органів, що забезпечують захист прав споживачів;
 розміщення торговельного патенту, ліцензії відповідно до встановлених законодавством вимог;
 продаж товарів згідно з установленими правилами і нормами.
На вимогу споживача відповідальний працівник суб'єкта господарювання повинен надати йому цей Порядок, Закон України "Про захист прав споживачів", санітарні норми, ветеринарні документи, правила продажу окремих видів товарів відповідно до спеціалізації суб'єкта господарювання.

У разі здійснення виїзної (виносної) торгівлі, а також продажу товарів з використанням інших нестаціонарних засобів на робочому місці продавця встановлюється табличка із зазначенням прізвища, імені та по батькові продавця, а також відомості про суб'єкта господарювання, що організував торгівлю:
 для юридичної особи - найменування, адреси і номера телефону;
 для фізичної особи - підприємця - прізвища, імені та по батькові, номера свідоцтва про державну реєстрацію та найменування органу, що здійснив таку реєстрацію.



Для об’єктів сфери побуту:
Відповідно до п.7 постанови Кабінету Міністрів України від16 травня 1994р. N 313 "Про затвердження правил побутового обслуговування населення" (із змінами та доповненнями) суб’єкти господарювання повинні забезпечити у приміщенні, де проводиться приймання та видача замовлень, на видному і доступному для замовників розміщення:
 ці Правила;
 витяг із Закону України “Про захист прав споживачів” в частині надання послуг;
 перелік побутових послуг, що надаються;
 інформація про повне найменування виконавця, його адреса, номери телефонів, прізвище, ім’я та по батькові керівника (власника);
 копії свідоцтв про державну реєстрацію, сертифікатів відповідності на послуги, які підлягають обов’язковій сертифікації, а також копії торгових (спеціальних торгових) патентів, спеціальних дозволів (ліцензій) за видами послуг, які підлягають патентуванню, ліцензуванню;
 зразки матеріалів та затверджених в установленому порядку виробів;
 ціни і тарифи на послуги, матеріали та вироби;
 перелік нормативно-технічних документів, вимогам яких повинні відповідати послуги;
 гарантійні зобов’язання виконавця послуг;
 інформація про працівників, які обслуговують замовників, номери телефонів місцевих органів виконавчої влади, територіальних органів Держстандарту, перелік категорій громадян, які користуються пільгами в отриманні побутових послуг;
 книга заяв і пропозицій.
У разі надання послуг поза межами приміщення виконавець повинен забезпечити умови для ознайомлення замовника з цими Правилами, надання замовнику на робочому місці виконавця інформації про найменування, розташування, номер телефону виконавця, що організував надання послуг, номер свідоцтва про державну реєстрацію та назву органу, що провів державну реєстрацію.
Gray
Клуб Okna.ua
эксперт
******

Компетенцияbeta:
+130

Сообщений: 2838
Поблагодарили 490 раз
Откуда (Город): Одесса

"... только тех, кто верит в себя"


« Ответ #32 : 04 Февраль 2010, 15:06:57 » Re: Уголок покупателя. Нужен или нет?


Спасибо, Дмитрий.
Уже оформил себе. Со всем чем нада и не нада.... Лишь бы не пригодился  Позеленел от смеха
Страниц: 1 2 [3]
 
« предыдущая тема следующая тема »
 
Перейти в:  

Мобильный оконный форум
mail.okna.ua - почта окна.ua
top.okna.ua - рейтинг оконных сайтов

Инженерное издание TRUBA.ua
Грамотный заказчик -
продажа в удовольствие:
установить кнопку
Мой оконный форум
© 2001—2010 OKNA.ua  
SMF © 2006, Simple Machines LLC