lola ... лопнувший сварной шов - это 100% замена всей конструкции, на месте не переделать, исправить никак. попадос на бабло....
Цікавочи всі так поступають? Чи потрібно одразу замінювати конструкцію з юридичної точки зору, чи можна просто проклеїти і домовитись

з клієнтом про певну компенсацію ( це в тому випадку коли вікно вже стоїть ). За 4 роки був всього один такий випадок, причому профіль солідний ( "...... краще про вікно не скажеш" ) та й виробник також відзначався високою якістю на той час. Проте простоявши 1 рік, тріснула 1 рама і 1 створка на двох різних вікна проте які йшли одним замовленням

, прям ніби наворожили

. Обійшлось без демонтажу з клієнтом "договорились", акуратно проклеїли космофеном, з 2-х метрів не помітно. Так що мабуть ніхто не зможе дати 100% гарантії відсутності тріщин, проте їх кількість повинна бути мінімальна.
P.s. Доречі як я знаю одна з широкопошерених причин тріщин шва на виробництві, збій аьо не правильна настройка штапикоріза ( розказував одни виробник що купили вони китайський штапикоріз, так він давав велику похибку, десятки рам давали тріщину при забиванні завеликого штапика, закінчилось все тим що машину списали ).